Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

KONTAKTY

Pavlína Pešková
Vysoká Srbská 140
549 31 Vysoká Srbská
tel: +420 723 262 042
info(a)timy.cz

Dodání zboží
Podmínky dodání

Vynakládáme veškeré úsilí pro co nejrychlejší dodání zboží od chvíle objednávky. Při platbě na dobírku je zboží odesíláno do 48h.

Pokud zvolíte jako způsob platby platbu převodem na náš účet, bude zboží odesláno jakmile se peníze připíšou na náš účet.

Bohužel i u nás může dojít k situaci, kdy nebudeme moci dodat zboží ve stanovené lhůtě. V tomto případě Vás budeme vždy kontaktovat a dohodneme se s Vámi na dalším postupu (obdržíte informaci o dostupnosti zboží, nabídneme Vám jiné podobné zboží, projednáme storno objednávky). Vyhrazujeme si právo od smlouvy odstoupit v případě, že zboží nebude skladem u dodavatele. Jestliže bude nedodané zboží předem uhrazeno a dohodneme se na stornu objednávky, bude Vám částka za objednávku vrácena do 7 dnů od uskutečnění dohody. Objednávka je návrhem kupní smlouvy, která vzniká samotným dodáním zboží. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí v objednávkovém formuláři.

Pokud zvolíte jako způsob platby platbu převodem na náš účet, bude pro Vás zboží rezervováno po dobu 5 dnů. Pokud po uplynutí této doby nebude celá částka objednávky vč. poštovného připsána na náš účet, bude objednávka stornována a zboží vráceno do prodeje. Provozovatel internetového obchodu TIMY.CZ nenese odpovědnost za zásilky svěřené k dodání společnosti In Time nebo GEIS. V případě nedoručení zásilky nás kontaktujte e-mailem na adrese info@timy.cz nebo telefonicky 723262042 za účelem projednání věci a dohodnutí reklamace služeb u In Time/GEIS. Náhradní zboží Vám zašleme či zaplacenou částku vyplatíme až po vyřízení reklamace u dopravce. O výsledku budete informováni.

Elektronická fakturace

Fakturu v papírové podobě  nezasíláme.  Faktury jsou zasílány na e-mailovou adresu zadanou při registraci.

Elektronická fakturace je moderní, ekologický, jednoduchý a efektivní způsob předávání daňových dokladů.

Výhody: 

  • snadná dohledatelnost
  • přehlednost
  • úspora místa při archivaci
  • soulad se zákony ČR
  • šetření životního prostředí

S vytvořením objednávky tak vyjádříte svůj souhlas se zasíláním a používáním elektronických daňových dokladů. Sami se tak rozhodnete, zda si doklad vytisknete nebo pouze ponecháte v elektronické podobě.