Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

KONTAKTY

Pavlína Pešková
Vysoká Srbská 140
549 31 Vysoká Srbská
tel: +420 723 262 042
info(a)timy.cz

Reklamace
Reklamace

Zboží je možno reklamovat zejména z důvodu výrobních vad. Reklamace včetně odstranění vady se obvykle vyřizuje do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Před odesláním reklamace nás předem kontaktujte mailem info@timy.cz s přesným popisem závad. Pokud je to možné, zároveň nám mailem zašlete fotografie závady.My vám na email odešleme reklamační protokol (který přiložíte ke zboží) a adresu kam zboží odeslat.

Náklady na zaslání reklamovaného zboží hradí kupující. Náklady na zpětné zaslání zboží po vyřízení reklamace hradíme my.

U reklamovaného zboží musí být písemná informace (reklamační protokol) s informaci k reklamovanému zboží.
V případě, že k reklamace dorazí bez písemné informace nebude reklamace vyřízena v termínu.
Vždy je nutné tento doklad dodat společně se zboží, abychom hned mohli reklamaci řešit.

Reklamované zboží vyzvedneme u Vás doma. Kontaktujte nás na e-mailu info@timy.cz . Uveďte datum vyzvednutí, adresu a telefonický kontakt.

 

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:

1. Poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí).

Zdůrazňujeme, že v případě mechanického poškození dodaného zboží (zjevně způsobeného přepravou) je toto zboží nutné reklamovat do 2 pracovních dnů od uskutečnění přepravy.Na tyto poškození se totiž nevztahuje záruka výrobce a je nutné je reklamovat u přepravce. Toto se týká zejména nábytku a plastového zboží (např. kyblíky, vaničky, kočárky pro panenky, skluzavky, apod.) Důrazně proto doporučujeme provedení kontroly IHNED po doručení. V případě zjištění závady nás neprodleně kontaktujte (nejpozději do 2 pracovních dnů od doručení). Na pozdější reklamace nebude brán zřetel!

Poškozený obal (krabici, zboží) prosím vyfoťte, popište a zašlete nám na info@timy.cz . Vaši stížnost předáme k řešení danému přepravci a po jeho vyjádření Vás budeme kontaktovat o dalších možnostech.

2. Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou.
3. Neodborným zacházením.
4. Zboží bylo poškozeno živly.
5. Pokud zboží bylo podáno k reklamaci pozdě tzn. výrobek, či zboží bylo používáno i při zjištění vady dál - nárok na reklamaci zaniká.


UPOZORNĚNÍ: Zboží k reklamaci není možné zasílat na dobírku!