KONTAKTY

Pavlína Pešková
Vysoká Srbská 140
549 31 Vysoká Srbská
tel: +420 723 262 042
info(a)timy.cz

Reklamace
Reklamace

Zboží je možno reklamovat zejména z důvodu výrobních vad. Reklamace včetně odstranění vady se obvykle vyřizuje do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Před odesláním reklamace nás předem kontaktujte mailem info@timy.cz s přesným popisem závad. Pokud je to možné, zároveň nám mailem zašlete fotografie závady.My vám na email odešleme reklamační protokol (který přiložíte ke zboží) a adresu kam zboží odeslat.

Náklady na zaslání reklamovaného zboží hradí kupující. Náklady na zpětné zaslání zboží po vyřízení reklamace hradíme my.

U reklamovaného zboží musí být písemná informace (reklamační protokol) s informaci k reklamovanému zboží.
V případě, že k reklamace dorazí bez písemné informace nebude reklamace vyřízena v termínu.
Vždy je nutné tento doklad dodat společně se zboží, abychom hned mohli reklamaci řešit.

Reklamované zboží vyzvedneme u Vás doma. Kontaktujte nás na e-mailu info@timy.cz . Uveďte datum vyzvednutí, adresu a telefonický kontakt.

 

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:

1. Poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí).

Zdůrazňujeme, že v případě mechanického poškození dodaného zboží (zjevně způsobeného přepravou) je toto zboží nutné reklamovat do 2 pracovních dnů od uskutečnění přepravy.Na tyto poškození se totiž nevztahuje záruka výrobce a je nutné je reklamovat u přepravce. Toto se týká zejména nábytku a plastového zboží (např. kyblíky, vaničky, kočárky pro panenky, skluzavky, apod.) Důrazně proto doporučujeme provedení kontroly IHNED po doručení. V případě zjištění závady nás neprodleně kontaktujte (nejpozději do 2 pracovních dnů od doručení). Na pozdější reklamace nebude brán zřetel!

Poškozený obal (krabici, zboží) prosím vyfoťte, popište a zašlete nám na info@timy.cz . Vaši stížnost předáme k řešení danému přepravci a po jeho vyjádření Vás budeme kontaktovat o dalších možnostech.

2. Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou.
3. Neodborným zacházením.
4. Zboží bylo poškozeno živly.
5. Pokud zboží bylo podáno k reklamaci pozdě tzn. výrobek, či zboží bylo používáno i při zjištění vady dál - nárok na reklamaci zaniká.


UPOZORNĚNÍ: Zboží k reklamaci není možné zasílat na dobírku!